چه درمان می تواند کمک نفروپاتی فشار خون بیمار به دیالیز اجتناب از
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کمک نفروپاتی فشار خون بیمار به دیالیز اجتناب از

چه درمان می تواند نفروپاتی فشار خون جلوگیری از بیمار به دیالیز کمک کند؟ دیالیز یکی از درمان موثر نارسایی کلیه است، اما آن را به برخی از عوارض جانبی در حالی که تسکین علایم میشود. بنابراین بیمار هستند ترجیح می دهند به پیدا کردن بعضی از درمان موثر برای کمک به آنها جلوگیری از دیالیز.
عوارض جانبی دیالیز
دیالیز مفید است، اما استفاده طولانی مدت از آن خواهد شد یک سری از عوارض جانبی که شامل افت فشار خون، عفونت ها، گرفتگی عضلانی عضلات، خستگی، سردرد، تب، خارش پوست، تهوع، کم خونی، عدم تعادل الکترولیت، پریتونیت، فتق و عفونی شود بیماری و غیره.
چه درمان می تواند نفروپاتی فشار خون جلوگیری از بیمار به دیالیز کمک کند؟
دیالیز برای بیماران نارسایی کلیه پیشنهاد، به عنوان آن می تواند کمک کلیه ها شکست خورده به پاک کردن خون. همه ما می دانیم کلیه ارگان است که مسئول فیلتر خون و تولید ادرار است. در طی این فرآیند، مواد زائد تولید شده در بدن را می توان با مایعات بیش از حد به عنوان ادرار به عنوان همان زمان تخلیه می شود. زمانی که کلیه ها آسیب می بینند و عملکرد کلیه است به شدت دچار اختلال ها، مواد زائد است که باید توسط کلیه اخراج در خون انباشته. بنابراین اگر ما می توانیم برخی راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه پیدا کنید، سپس بیمار یک فرصت برای بدون دیالیز زندگی می کنند است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. بنابراین با کمک این درمان، بیمار نارسایی کلیه می تواند دیالیز gradually.But این همه باید در کنترل خوبی از فشار خون، در غیر این صورت اثر درمانی می تواند به شدت تحت تاثیر قرار، اجتناب کنند.
اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا می خواهید به کنترل نفروپاتی فشار خون خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: